~Cupcakes whit dotts~


Glömt att visa några av mina naglar under prao;n , Sista dan på min praoplats (sorligt nog) bakade jag Cupcakes med snygga J:C Dekaler på efter som jag praoat där ^^ Då matchade genast cupcakes på mina naglar (: En tjej från Brothers (affär som RNB också äger, låg i samma varuhus också :3 ) brukade kika in då och då och gillade verkligen mina naglar! :D
 -Sitter inte här och skryter-

                                                                     
                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Agnes

Fina :)

2012-06-02 @ 00:41:19
URL: http://nailcreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0